woensdag 20 januari 2010

Nieuw merk online: Sture & Lisa




Zoals de meeste mensen wel weten, ben ik altijd op zoek naar leuke merken voor op de site. Ik kwam veel leuke merken tegen, maar er was er eentje die er toch weer bovenuit sprong. Een half jaar geleden kwam ik per ongeluk op de site van het Zweedse kledingmerk Sture & Lisa terecht en kon het merk niet weerstaan.

Grappig: het merk is vernoemd naar de grootouders van de ontwerpster. De prints zijn kleurig en vrolijk met een tikje retro. Mijn favoriet? Alles is leuk, maar het schapenpak en de hartjesromper springen er echt uit. Het is jammer dat er geen hartjespak is, anders hadden ik die zeker ingekocht. De collectie betaat uit rompers en een boxpak in maat 56 t/m 86 en zal in de loop van het jaar worden uitgebreid.

En niet geheel onbelangrijk: de collectie is gemaakt van 100% biologisch katoen en is 100% fairtrade.

Vanaf nu is de collectie te koop op www.pimpyourkids.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten